Wednesday 20 February 2013

im a camwhole...

Assalamualaikum...



 pelik dan aneh ke? aku bukan typo mahupun bengong (kadang2 je), hahahh tapi mcm x sopan dan manis dipandang org kalu aku yg ayu lagi sopan lagi kiut ni (-..-) tulis camwhore kn? (eh, 2 dh tulis, hilang smua ayu lagi sopan lagi kiut aku) tuihhh... hahahahah..... ya, saya CAMWHORE.. pantang nampak camera, psti gigi aku tunjuk kn... ni mak aku pnya pasal la ni, dari kecik amek gambr aku. dulu camare pkai film roll. pantang ade roll msti amek gambar aku, mentang2 aku paling kiut.. hahahahahhaha..... skang dh besar kt mn 2 pn jd, dlm blik tdo, toilet awam,dlm bas, kereta, ats motor mahupun tmpat krja smua aku tibai. ketika senyum, ketawa, menangis, bersama kawan, bersama pekerja, bersama menteri (ha?). x kira camera sape, camera kawan, camera laki, boyfriend kawan pnya camera, camera pekerja, display camera handphone smua aku sebat.. (penatnya jari aku, nasib baik type je, kalu tulis mau cramp seluruh badan).. dan ini adalah hasil terbaru aku amek kt SEN Q guna samsung note II... hehehehehhe... 







                                                meet my friend, mayang and ayong.. cool sgt..

                                     meet our duck face... i know my nose mancung dan besar... ahaks..
           meet our tdo mimpi manis face.. sweet kan? (gelinya)

                 dan ini muka normal yang x seberapa kami... 
      (aku gemuk pipi bulat comel, tau dh, xyah remind please)
                          hahahahhahahhahh......



ps: aku ckp dh kn, smua tempat, camera dan muka apa saja boleh....






THANKIUTS...



No comments: