Monday 18 February 2013

bukan fergie punya clumsy

Assalamualaikum...


makan kt BIG PLATE smalam mmg terbaikkk... yum yumm.... mushroom soup dia peeehhhhh, creamy and yummy and delicious and mahal... muahhahahhah... tp mahal pn puas perut comel aku yg semakin memboncit. (bukan boncit mengandungi anak, tapi mengandungi lemak... hahahahha...) mmg betul2 buatkan perut aku big. tapi aku bukan nak cite pasal makan kt BIG PLATE yg sedap dan mahal 2, bukan juga nk cite pasal perut aku yg comel ni.. -..-' hehehehhe.... aku nak cite pasal ke-CLUMSY-an aku (ade ke ayat mcm ni? belasah je la..) bukan lagu clumsy coz im falling in loveeee by fergie 2, tapi clumsy coz i bengong sgt smpai anak i jatuhhhhh...(and yeah, i have a son) ehemmm hahahahahhaa..  bukan jatuh cinta, tapi jatuh sofa... ish ish ish...aku nk tutup stroller dia, then aku baring kan dia kt sbelah aku kt sofa yg gebu 2, budak ni dah tau aku nk g jalan so dia taknak diam, merengek2.. ps2 dia pusing nk meniarap, boom jatuh.. (baby jatuh bnyi boomn ke?) aku ape lagi ketawa la terbahak2, hehehhe... tipu saja.. aku pn menjerit la (mcm kt dlm drama2 kalu boyfriend dia kena belasah) padahal aku kt sbelah dia je, tp x sempat nak grab, dia dh jatuh nsib baik jatuh mengiring. biasa la budak kn  dah jatuh mesti la nangis, xkn nak joget2 plak.. aku pn nangis gak. wa takut woo... takut something happened kt wa pnya hero dunia akhirat... wa pn pujuk2 dia, usap2 kepala dia, kiss2 dia, gomol2 dia...  x diam2 gak, last skali wa bwk dia naik kete, automaticly dia diam, tgk muka wa senyum2.. aiyoooo, ini budak ha kaki jalan woo.. xtau la ikut sape... kalu wa, wa baik je ddk rmh.. (sekali lagi dusta)..




ps: ini bukan kes dera anak, ini anak jatuh sendiri sbb mak dia yg kiut ni careless.. :)


                          PEACE

No comments: