Monday 25 February 2013

isk isk isk... dah 21 dah kita ni....

Assalamualaikum...



no no no, blm tua lagi ok, cuma tambah 1 nombor je... 1 jek, bukan bnyk pn kan? ihik.... tapi muka nampk muda kn? kn kn.... umur 21 mcm2 aku blh buat, i mean legal la kn.. cntohnya:

-masuk club
-mengundi
-blh ambik rebate rm200 

ni kalu kt mlaysia, kalu kt omputih pnya negara ni la yg dorg blh wat:

  • Apply to adopt a child
  • Hold an airline transport pilot's licence for an aeroplane, helicopter and gyroplane
  • Apply for a provisional licence to drive a large passenger vehicle or heavy goods vehicle  
  • Supervise a learner driver (providing you have held a full licence for the same type of vehicle for at least three years)
tp aku bukan jenis yg keluar msuk club,mabuk sna mabuk sni even if im not a hijaber i wont... i never drink in my life lillahitaa'la.. pernah la trpikir nk try2 kn, msa zaman skola and zaman jahil, masa 2 rmai gak la kwn2 aku ni yg lalu phase hidup zaman jahil ni. tp i never have that urge to try minum2 ni. sbb ape? sbb i'm ahsom... hahahahaahah.. bukan la, nk main2 je pn x blh. sbb aku takut gila kantoi ngan mak aku yg super duper garang, abg aku lg, kakak aku lg.. huh, x snggup oo nk byang kalu kantoi... 

ok la balik topic kita tadi ye murid2, iaitu harijadi sy yg kiut ke 21.. smalam xde la aku celebrate sgt smpai ade suprise party mcm dlm drama2 kt tipi.. just kuar g makan kt pavi ngan the hubby, hnya berdua, anak tggai kt neneknya.. hahahahha... kesian dia, jahat umi ngan abi dia x bwk skali... sorry son, no kids allowed... hahahhaha.. nnt nak romen2 pn x blh, dia kacau daun... hahahahahahah.... so here la conversation ktorg msa nk kuar..

TH: syg, awak nk g mn?
ME: hmm, xtau. syg nk g mn?
TH: mn la sy tau, awak nk g mn. kn brthday awak.. 
ME: alaaa, mn la tau.. g ou je la.. tgk wayang
TH: boring, kta g pavi je la.. 
ME: pavi ade wyang ke syg? kt sna ade ape? best ke g sna? mcm malu lak nak g sna, bukan standrd kta..
TH: eee, kesiannya awak ni, kata org kl, tp ape pn xtau. situ segala mcm bapak nenek ade.. begini la nasib 
      kawen ngan bdk bawah umur..
ME: aishhh tnya ja... ape la dia ni.. sy dh ckup umor hokeyyy...    -..-'

lepas dh siap aku pn malu2 nk trun tangga mcm dlm cite omputih kalu nk g prom 2, mcm 2 la aku... hihihihihihi.... (poyonya saya)
then aku ckp kt TH.

ME: syg jgn gelak ha, sy baru 1st time pkai ni..
TH: pkai ape? pkai cawat ke?
ME: tadaaaa.. (sambil buat tadaaaaaaaa) phm kn?
TH: hmm, biasa je.. ok je..
ME: syg jgn la gelak..
TH: masyarakat, mn ade sy gelak.. ee budk ni, lepuk kang..
ME: hehehehehehhehe -..-'


 tahap percaya diri aku mmg nipis, aku pn xtau knp.. why ha? u know x? kesian kn aku... sob sob sob... then smp kt pavi kami pn pergi la melantak kt food court dia.. 




         aku mkn ni je, sbb takut perut makin membulat.. ahak...





    TH makan keuhteow.. biasa je rsa dia, xde spesial mn pn..


lpas makan aku pn mengesot la nk p zara oleh kerana perut kecik comel ku terlampau penuh.. (lagi sekali poyo disini) hihihih.. TH nk tnjuk kan kasut yg dia nk beli nnt, then smpai sna kami pn berpisah kejap... dia g tmpt men, aku g women.. xkn nk terbalik plak kn? then dlm 10 mnt dia cari aku pstu tnya mcm ni:


TH: syg, ade x?
ME: ade ape?
TH: ape2 yg awak nk?
ME: hmmm, xpe la... lain kali je...
TH: ok..

wife mithali x i nyah? mithali la sgt kn... hahahahhahaha... tp mmg xde bju yg aku kenan pn kt situ, bkn sbb reger dia tp sbb ntah aku pn xtau.. mybe collection next time kot? hehehehehhe.. TH prepare money ok... hahahahahaha... then kami pn bergerak slowly mcm siput oink oink ke H&M... hehehehhe.. kt sna peeh mmg rambang mata wa ckp lu.. murah pn murah, cantik pun cantik.. baju long sleeves pn bnyk, sleevesless pn bnyk, mcmxpkaibjupnyabju pn ade... mula2 i malu2 siput oink oink je tau nyah nk pilih bju, yela, dh lma x shopping kt kdai, slalu kt laptop je... hikhikhik.... smpai TH pn  sound i ckp "cepat la syg, lenguh kaki sy"  -..-' ... potong stim btl dia ni... aku pun dgn malu2 siput oink oink, sebat la 3 baju, 2 seluar.. 2 dlm cepat2 tu, kalu lma kt situ guguq segala rambut dan bulu TH... hahahahahaha... sorry syg.... yg best kt H&M ni fitting room dia kt 2nd floor room numbr 5 ni mmg besar mcm 2 bilik fittng room jadi 1.. phm kn? aku dengan x semena-mena keluar kn hp apa lagi bertukar la jadi camwhore... dan hasilnya..



    ni la bju dan tudung aku pkai smalam... jgn gelak tau -..-
     (dress from thepoplook, tudung from tudungpeople)



                        hello there!!!!




             what mak? i have a kembar? reallly? 



hai kembar. u r ohsom... i know and u r ohsom 2.. hahahahak



lets have a kembar kiss first..


then lets senyum kambeng...



thiz iz ma gangsta face.. (but i know watcha think, u think im cute kn) hahahahhaha



dear tudungpeople, if your current model quit or sick i can be your model. just let me know.. XOXO zaleha sueb (gaya dah ade kn)
hahahahahhhahahahhah


i can see u mr.cicak. dont u hide from me...


here a goodbye kiss for u fitting room. i will never forget the memory we shared...  isk isk iskk.. (sedey)

kesian TH tunggu lama kt luar.. sorry again syg... hahahha.. so thats la what we have done smalam, mostly what have i done sbb TH hnya tunggu je.. :D thanks syg sebb belnja & temankn your kiutmiutcomelgilaoinkoink kanak2 wife ni... hahahahha




THANKIUTS





No comments: