Friday 22 February 2013

syok sendiri....

Assalamualaikum....


ya, aku tau aku syok sndri. msti ade org ckp aku mcm ni kan...


manusia 1: ee leha ni, org buat blog, dia pn nk wat blog gak...
manusia 2: ee leha ni, dia wat blog ni msti nak jd popular...
manusia 3: ee leha ni, dah la comel, serta kiut dan cun, geram                 
           aku tgk..     (sila abaikan) muahahahahaha
manusia 4: ee leha ni, bukan ade org baca pn blog dia, wat penat 
           je wat..
manusia 5: ee leha ni, nak wat blog konon.. ini semua poyo....


ini jawapan aku utk manusia2 diatas...

manusia 1: mmg la org lain wat blog, abis 2 knp aku x blh wat?
manusia 2: bukan nak jadi popular, kalu aku nak jadi popular baik 
           aku sign up jadi model ke, g audition vokal bukan 
           sekadar rupa ke, anak wayang ke.
manusia 3: terima kasih awak.... ahhahahahahahahaha
manusia 4: biarlah xde org baca pn, bukannya penat aku tulis blog 
           taip sna taip sni je. kan aku dah cakap aku tulis ini
           blog sebab kemalasan yg melampaui batas aku nak tulis
           kat dlm buku.. lagipun internet free maa...
manusia 5: ye cik, sy mmg poyo, blog ni utk saya tulis la betapa 
           poyonya sy.. 

aku wat blog ni sebab nak tulis ape yg jadi atau dah jadi dlm idup den yg x seberapo ni.. nak bagi baca kt anak2, cucu, menantu den nnt.. byg kan kalu aku tulis dlm buku, org mcm aku ni mmg x blh nk simpan buku lelama. samada buku hilang atau asyik lupo ja nak bwk g memane... kalu laptop ilang ke, lupa tinggal kt mn ke,(ni lupa tahap melampaui batas) blh wat blog lagi, accnt still blh login lg kn... kalu aku xde ke nnt, blh anak2, cucu, menantu den tau sapo den ni.. blh aku bg wasiat kt dorg password email aku kn... 

SEKIAN..


THANKIUTS....
           

No comments: